گواهینامه ایزو 14001

سیستم مدیریت زیست محیطی

ویژگی ها

نام: گواهینامه ایزو 14001

معیارها: ISO 14001و منشور مشتری (Client Charter)

مخاطب: همه سازمانها

دامنه: بین المللی

خروجی: گواهی اطمینان

اعتبار: 3 سال، با توجه به تداوم رعایت الزامات

نتیجه: صدور گواهینامه به سازمان ، مشتریان ، مراجع مقرراتی و سایر افراد نسبت به توانایی خود در تحقق الزامات محیطی ، با هدف كاهش اثرات منفی محیطی ، اطمینان می بخشد.


تاریخچه
هر سازمان مدرن مسئولیت مشترکی برای جلوگیری از آلودگی محیط زیست دارد. گواهینامه ایزو 14001 ما برای هر سازمانی كه به دنبال ایجاد اعتماد در توانایی آنها در انجام مداوم این تعهدات زیست محیطی باشد ، مبنایی محكمی را ارائه می دهد. این گواهینامه می تواند با هر یک از گواهینامه های دیگر ما ادغام شود.

فرآیند
مراحل اجرایی برای سازمان شما عبارتند از:

درخواست صدور گواهینامه:
پیشنهاد اختصاصی ما را مرور کنید و بپذیرید، سپس شما در مسیر درست قرار دارید!


دستیابی به گواهینامه:
در مرحله اول ، پیش ممیزی یا “آزمایش اجرا” یا در محل ( شما) یا خارج از سایت (در محل ما) یا هر دو انجام می شود تا ببینیم سیستم های مدیریتی شما مناسب هستند یا خیر. سپس حوزه های نگران کننده گزارش خواهد شد. پس از اقدام در مورد نگرانی ها ، یک ممیزی صدور گواهینامه در محل انجام خواهد شد ، که در آن ما میزان میزان پوشش معیارهای ممیزی را بررسی خواهیم کرد. مجدداً حوزه های نگران کننده گزارش خواهد شد. هنگامی که مطمئن شدیم هیچ مسئله برجسته ای وجود ندارد که ریسک غیرقابل قبولی برای شما ، کارمندان ، مشتریان ، مراجع قانونی ، ما یا دیگران نداشته باشد، می توانیم به صدور گواهی اطمینان، اقدام کنیم.


حفظ گواهینامه:
بسته به میزان ریسک ، ما یکسری ممیزی های مراقبتی (و در بعضی موارد ممیزی های ویژه و پیگیرانه) و ممیزی های صدور مجدد سه ساله را انجام خواهیم داد تا میزان انطباق سیستم شما در ادامه به معیارهای ممیزی بررسی کنیم و حوزه های نگران کننده گزارش خواهد شد. هنگامی که مطمئن شدیم هیچ مسئله برجسته ای وجود ندارد که ریسک غیرقابل قبولی برای شما ، کارمندان ، مشتریان ، مراجع قانونی ، ما یا دیگران نداشته باشد، گواهینامه شما معتبر است.


قدم بعدی شما
برای تماس با ما وارائه فرم پیشنهاد برای شما بدون هیچ هزینه ای، اینجا را کلیک کنید.

ممیزی از راه دور

در این مواقع دشوار، Equal Assurance می تواند از تکنیک های ممیزی از راه دور برای کمک به کارفرما در انجام تعهدات مربوط به انطباق خود استفاده کند.

(i) استفاده از ابزارها و فرآیندهای فناوری اطلاعات و ارتباطات:

مطابق با سیاستهای ایجاد شده توسط انجمن بین المللی اعتباربخشی (IAF) و نهادهای عضو اعتباردهی (به عنوان مثال:JAS-ANZ)،

، Equal Assurance فرآیندهای ایجاد کرده و الزامات را تحت IAF MD4: 2018 “استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) برای اهداف ممیزی” برآورده می کند. این امر روش ها و ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات را به اعضای تیم ممیزی ارائه می دهد از جمله:

جلسات با استفاده از امکانات ارتباط از راه دور ، از جمله به اشتراک گذاری صوتی ، تصویری و داده ها.
ممیزی مدارک و سوابق از طریق دسترسی از راه دور ، یا همزمان (در زمان واقعی) و یا به صورت غیر همزمان (در صورت استفاده).
ضبط اطلاعات و شواهد با استفاده از فیلم های ویدئویی ،ضبط تصویری (از جمله با پهباد) یا صدا و

دسترسی بصری / صوتی به مکانهای از راه دور یا به طور بالقوه خطرناک.


(ii) استفاده از تسهیلات ممیزی از راه دور از طریق Qdos:

این امکام اکنون از طریق بخش”My Qdos ” درگاه مشتری Qdos ، در دسترس است ، مشتری ها اکنون می توانند اطلاعات مستند را برای تشکیل شواهد ممیزی لازم برای تکمیل بخشی جزئی یا ممیزی کامل از راه دور ارسال نمایند. دستورالعمل ها ، شرایط و ضوابط به عنوان جزئی از این بخش به تفصیل شرح داده شده است.

این امکانات و فرایندها، همچنین به اعضای تیم ممیزی، مدیران حساب و سایر افراد آموزش داده شده است. بنابراین ، برای جلوگیری از روشی واحد که بسیاری از آنها متناسب با همه مشتری ها نباشند ، این آموزش به طور خاص بر روی کار با مشتری های ما به صورت “مورد به مورد” متمرکز شده است تا ریسک ها و فرصت های مرتبط با ممیزی از راه دور و استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در این زمینه درک شذه، و با یک روش خاص از اجرا موافقت شود. مشتریان می توانند با مدیر مشتری و / یا مدیر حساب خود ارتباط برقرار کنند تا خروجی های ممیزی را ارتقاء دهند در حالی که حداقل اختلال و مزاحمت را برای افراد و عملیات ایجاد کنند.

پیشرفت های فناوری اطلاعات و ارتباطات و محرک های ممیزی از راه دور ، تغییراتی را در پیش می گیرند که با سرعت اتفاق افتاده به گونه ای که برخی از چالش ها در رابطه با انجام تعهدات مربوط به انطباق را می توان تجربه کرد. شما می توانید از پرسنل ما انتظار داشته باشید که صبور باشند و همدلی لازم را با مشتریان خود به کار گیرند.

لطفا در صورت داشتن هرگونه سؤال بیشتر ، از تماس با ما دریغ نکنید.

رویکرد ممیزی گسترده

هنگامی که برای سیستم مدیریت کاملاً یکپارچه خود از طریق Equal Assurance گواهینامه اخذ کنید، از کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری بهره مند خواهید شد.

مطابق با سیاستهای ایجاد شده توسط انجمن بین المللی اعتباربخشی (IAF) و نهادهای معتبر اعضا به عنوان مثال: JAS-ANZ اکنون یک “رویکرد ممیزی گسترده” را فراهم می کند تا پتانسیل کاهش زمان ممیزی ناشی از یکپارچه سازی کامل سیستم های مدیریت را تشخیص دهد. این سیستم های مدیریت معمولاً با موارد زیر توصیف می شوند:

مجموعه مستندات کاملاً یکپارچه ، شامل دستورالعملهای کاری ، در حد مناسب ، تا سطح مناسب توسعه.
یک فرآیند بررسی مجرد مدیریت که کلیت استراتژی و برنامه تجاری را در نظر می گیرد.
یک رویکرد کاملاً یکپارچه در ممیزی داخلی؛
یک رویکرد کاملاً یکپارچه در سیاست و اهداف.
یک رویکرد کاملاً یکپارچه به فرآیندهای سیستم.
یک رویکرد کاملاً یکپارچه در سازوکارهای بهبود ، (اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه ؛ اندازه گیری و بهبود مستمر)؛ و
پشتیبانی و مسئولیتهای مدیریتی کاملاً یکپارچه.

لطفا برای اطلاعات بیشتر با ما مستقیما تماس بگیرید.

گواهینامه HACCP

صدور گواهینامه سیستم HACCP اکنون در دسترس هر سازمانی در زنجیره غذایی است که می خواهد از شیوه های ایمنی مواد غذایی خود اطمینان حاصل کند.

ما بعنوان همکار Equal Assurance گواهینامه معتبر با کیفیت بالا و کم هزینه را برای سیستمهای مدیریت ایمنی مواد غذایی – ISO 22000 ارائه می دهیم. اکنون با معرفی گواهینامه سیستم HACCP، می توانیم اطمینان بیشتری در مورد ایمنی مواد غذایی به عنوان یک گواهینامه مستقل ارائه دهیم یا همراه با صدور گواهینامه ISO 22000 یا گواهینامه های دیگر مانند ISO 9001.

صدور گواهینامه سیستم HACCP برای اصول عمومی بهداشت مواد غذایی بر اساس استاندارد:

Codex Alimentarius Code of CAC / RCP 1-1969 (نسخه 4 – 2003)

انجام می شود. Codex Alimentarius توسط سازمان غذا و کشاورزی سازمان ملل متحد (FAO) به عنوان بخشی از سازمان بهداشت جهانی (WHO) اداره می شود و بنابراین نمایانگر استاندارد جهانی در بهداشت مواد غذایی و استفاده از تکنیک های تجزیه و تحلیل خطر و کنترل نقطه بحرانی (HACCP) در سراسر یک سازمان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، لطفاً با ما مستقیماً تماس بگیرید.

ویرایش جدید ایزو 22000

ما برنامه انتقال ISO 22000 خود را برای سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی برای انتقال از نسخه 2005 به نسخه 2018 ارتقا داده ایم.

تغییرات اصلی از ISO 22000: 2005 به ISO 22000: 2018 شامل موارد زیر است:

اتخاذ ساختار سطح بالا ، یا HLS (بخشنامه ISO قسمت 1 ضمیمه L)
هیچ مرجع الزامی در بند 2 وجود ندارد.
تعاریف جدید و / یا تغییر یافته در بند 3
الزامات جدید بند 4 برای زمینه های سازمانی و نیازها و انتظارات افراد ذینفع
الزامات جدید در بند 6 در پاسخ به ریسک و فرصتها
الزامات جدید بند 7 در مورد صلاحیت و رعایت عناصر توسعه یافته خارجی
بررسی و به روزرسانی بند 8 شامل معرفی مفهوم برنامه کنترل خطر که شامل اقدامات کنترل در CCP و OPRP ها می شود.
ArmCert، سیاست مجمع بین المللی اعتباربخشی و / یا نهاد اعتباربخشی مربوطه را دنبال می کند (به عنوان مثال: JAS-ANZ):

ممیزی اولیه بعدی (به عنوان مثال: قبل از صدور گواهینامه ، صدور گواهینامه ، نظارت یا بازرسی مجدد) باید به ISO 22000: 2018 انجام شود.
یافته های ممیزی به الزامات جدید و یا تغییر یافته به طور جداگانه مشخص می شود.
پس از 19 ژوئن 2020 ، گواهینامه های جدید یا به روز شده ایزو 22000 باید به نسخه 2018 برسند.
پس از 19 ژوئن 2021 ، هرگونه گواهی معتبر به ISO 22000: 2005 معتبر نخواهد بود.
فارغ از موارد فوق ، گواهینامه های ISO 22000: 2005 در طول دوره انتقال معتبر خواهند بود.
اقدامات بعدی برای مشتریان شامل موارد زیر است:

ISO 22000: 2018 و اسناد مربوطه را بدست آورید.
منشور مشتری و معیارهای ممیزی یکپارچه را مرور کنید در www.equalassurance.com/publications.
شکافهای سازمانی را برای رفع نیازهای جدید شناسایی کنید.
برنامه اجرا را تدوین کنید.
آموزش مناسب و آگاهی برای کلیه پرسنل از جمله کارگران و پیمانکاران فراهم شود.
FSMS را به روز کنید و اثربخشی را تأیید کنید.
توجه داشته باشید که مشتریان می توانند بدون هیچ هزینه ای به ارزیابی صلاحیت معامله ای ISO 22000: 2018 خود از طریق درگاه مشتری Qdos خود ، از جمله گواهی نامه دستیابی به موفقیت برسند.

لطفا در صورت تمایل با ما تماس بگیرید و یا با مدیر مشتری یا مدیر حساب خود صحبت کنید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

آموزش و مشاوره پیاده سازی ایزو 17025

آموزش و مشاوره ایزو 17025

2017:ISO / IEC 17025 آزمایشگاه ها را قادر می سازد نشان دهند که آنها با صلاحیت عمل می کنند و نتایج معتبری را به دست می آورند ، در نتیجه اعتماد در کار خود را در سطح ملی و سراسر جهان ارتقا می بخشند.

همچنین با ایجاد پذیرش گسترده تر نتایج بین کشورها ، به تسهیل همکاری بین آزمایشگاه ها و سایر ارگان ها کمک می کند. گزارش ها و گواهینامه های آزمون از یک کشور به کشور دیگر بدون نیاز به آزمایش بیشتر قابل قبول است که به نوبه خود باعث بهبود تجارت بین المللی می شود.

ISO / IEC 17025 برای چیست؟

ISO / IEC 17025 برای هر سازمانی که آزمایش ، نمونه گیری یا کالیبراسیون را انجام دهد و نتایج قابل اعتماد می خواهد مفید است. این استاندارد شامل انواع آزمایشگاهها می شود ، چه تحت مالکیت و اداره آن توسط دولت ، صنعت و یا در واقع هر سازمان دیگری باشد. این استاندارد همچنین برای دانشگاه ها ، مراکز تحقیقاتی ، دولت ها ، مراجع قانونی ، نهادهای بازرسی ، سازمان های صدور گواهینامه محصول و سایر ارگان های ارزیابی انطباق که نیاز به انجام آزمایش ، نمونه گیری یا کالیبراسیون دارند، مفید است.

چرا ISO / IEC 17025 مورد تجدید نظر قرار گرفته است؟
نسخه قبلی ISO / IEC 17025 در سال 2005 منتشر شد و از آن زمان ، شرایط بازار و فناوری تغییر کرده است. نسخه جدید (2017) شامل تغییرات فنی ، واژگان و تحولات تکنیک های فناوری اطلاعات است. همچنین آخرین نسخه ISO 9001 را نیز در نظر می گیرد.


قدم بعدی شما
برای تماس با ما وارائه فرم پیشنهاد برای شما بدون هیچ هزینه ای، فرم زیر را تکمیل و ارسال کنید.

    آموزش های درخواستی:

    شرح درخواست:
    آموزش و مشاوره پیاده سازی ایزو 17025 جهت اخذ گواهینامهآموزش و مشاوره پیاده سازی ویرایش 2017 ایزو 17025 جهت تمدید گواهینامههر دو

    گواهینامه ایزو 9001

    ویژگی ها

    نام: گواهینامه ایزو 9001

    معیارها: ISO 9001 و منشور مشتری (Client Charter)

    مخاطب: همه سازمانها

    دامنه: بین المللی

    خروجی: گواهی اطمینان

    اعتبار: 3 سال، با توجه به تداوم رعایت الزامات

    نتیجه: صدور گواهینامه با هدف افزایش رضایت مشتری، به توانایی سازمان و مشتریانش در برآورده نمودن الزامات مشتری و قانونی قابل اجرا اطمینان می بخشد.


    تاریخچه
    گواهینامه ایزو ISO 9001 محصول پرچمدار ما می باشد. این گواهینامه مبنایی محکم برای هر سازمانی است که به دنبال ایجاد اطمینان در توانایی خود برای تحقق مداوم نیازهای مشتری می باشد، همراه با این که یک عامل اصلی برای بهبود بهره وری در محل کار است. این گواهینامه می تواند در هر یک از برنامه های صدور گواهینامه دیگر ما ادغام شود.

    فرآیند
    مراحل اجرایی برای سازمان شما عبارتند از:

    درخواست صدور گواهینامه:
    پیشنهاد اختصاصی ما را مرور کنید و بپذیرید، سپس شما در مسیر درست قرار دارید!


    دستیابی به گواهینامه:
    در مرحله اول ، پیش ممیزی یا “آزمایش اجرا” یا در محل ( شما) یا خارج از سایت (در محل ما) یا هر دو انجام می شود تا ببینیم سیستم های مدیریتی شما مناسب هستند یا خیر. سپس حوزه های نگران کننده گزارش خواهد شد. پس از اقدام در مورد نگرانی ها ، یک ممیزی صدور گواهینامه در محل انجام خواهد شد ، که در آن ما میزان میزان پوشش معیارهای ممیزی را بررسی خواهیم کرد. مجدداً حوزه های نگران کننده گزارش خواهد شد. هنگامی که مطمئن شدیم هیچ مسئله برجسته ای وجود ندارد که ریسک غیرقابل قبولی برای شما ، کارمندان ، مشتریان ، مراجع قانونی ، ما یا دیگران نداشته باشد، می توانیم به صدور گواهی اطمینان، اقدام کنیم.


    حفظ گواهینامه:
    بسته به میزان ریسک ، ما یکسری ممیزی های مراقبتی (و در بعضی موارد ممیزی های ویژه و پیگیرانه) و ممیزی های صدور مجدد سه ساله را انجام خواهیم داد تا میزان انطباق سیستم شما در ادامه به معیارهای ممیزی بررسی کنیم و حوزه های نگران کننده گزارش خواهد شد. هنگامی که مطمئن شدیم هیچ مسئله برجسته ای وجود ندارد که ریسک غیرقابل قبولی برای شما ، کارمندان ، مشتریان ، مراجع قانونی ، ما یا دیگران نداشته باشد، گواهینامه شما معتبر است.


    قدم بعدی شما
    برای تماس با ما وارائه فرم پیشنهاد برای شما بدون هیچ هزینه ای، اینجا را کلیک کنید.